06.03.2009

Nici timpul nu mai e ce-a fost.


  Primul ceas de mana mi l-au cumparat ai mei(nu stiu daca au contribuit egal cu banii) prin clasa a 4-a.Era un ceas mecanic cu cadran verde...Zaria,rusesc. Ma rog...Mi-am amintit expresia "a merge ceas". Deunazi,am dus la reparat un ceas vechi,tot mecanic,tot rusesc...Raketa. Era "tras" pe dreapta de ceva vreme,si am gandit ca daca tot sunt la moda chestiile retro,sa incerc sa-l repar.Ochesc o ceasornicarie,intru,salut,explic,discut... Totul parea ca merge ceas... Revin cand mi se spune,dupa 4-5 zile,recuperez ceasul "vindecat". Multumesc,platesc... Nu aveam o curea potrivita,asa ca pentru cateva zile m-am multumit sa-l tin pe birou acasa,intorcandu-i cheita,intocmai cum primisem indicatiile.  Toate bune,credeam eu...in prima zi,a ramas 20-30 minute in urma,l-am potrivit...urmatoarele zile a functionat,ce-i drept,dar nu ca un ceas.L-am dus la  "control" doctorului-ceasornicar....care mi-a oferit o explicatie care m-a facut sa dau titlul acestui articol: "Domnule draga,ceasul functioneaza,doar ca eu nu-l pot face sa functioneze la secunda,nici macar la minut....asta se poate face doar cand este fabricat". Ok,am inghitit in sec...banu' meu,munca dumitale...ca doar nu mi l-ai reparat pe degeaba. Concluzia este ca ceasornicari buni mai exista,dar timpul este doar pe...baterie.

P.S. Punerea pe picioare a ceasului a costat 35 lei,iar punerea unei baterii la un ceas,care sa "mearga ceas"...ar fi costat 5-10 lei.

 

Niciun comentariu:

 

capodopere® All rights reserved.
by www.blogspot.com

Statistici web