06.03.2009

Cineva cu...pizza.


  Azi nu este o zi in care nu creste iarba,din contra,e o zi normala de munca.  Imi zic:"si azi trebuie sa mananc."  De obicei dimineata nu mananc,asa ca ora 12 mi se pare rezonabila pentru pranz. Hotarat lucru,pun mana pe telefon si sun sa comand o pizza... "Sarut mana,as dori o pizza...cu de toate...siiigur ca da,aceasta este adresa..." Imi frec mainile,si-mi continui jocul la care se pare ca azi pierd mai greu decat zilele trecute...conquiztador. Clar,azi nu e ziua mea norocoasa...a trecut o ora si pizza boy nu a ajuns. Inutil sa mai scriu,ca acela cu pizza,a nimerit dupa 2 ore  de bajbait,atunci cand limba,cerul gurii si papilele mele gustative,incetasera sa spere in vremuri mai bune.

  Traim in Romania...si ne place.

Niciun comentariu:

 

capodopere® All rights reserved.
by www.blogspot.com

Statistici web