09.04.2009

All inclusiv... Gigi Tour®


 Am hotarat sa ma lansez...Daca tot continua luna asta din gluma in gluma,am chibzuit bine si am gandit ca e cazul sa ma afirm si eu.Pentru ca nu am fost inspirat sa arunc eu pe piata chestia cu Free Gigi (fie vorba intre noi,nu stie omu' de rand ce inseamna de fapt) si sa o inregistrez ca si marca...vreau sa arunc pe piata alte produse care sper sa se vanda de la foarte bine in sus. In primul rand voi organiza un circuit turistic care se va numi(cum altfel?) Gigi Tour,si care va cuprinde intersectia,semaforul si trecerea de pietoni care apar in filmul din celebra urmarire din noaptea de pomina.Traseul va mai cuprinde barul din Pipera unde pipa pacii a fost fumata doar pe jumatate,iar la intoarcere,impreuna cu turistii vom reface traseul latifundiarului,din dimineata arestarii pana la locul de detentie(traseu pe care l-am numit "drumul fara intoarcere"),precum si drumurile acestuia intre tribunal si noul domiciliu.In autocar se vor bea racoaritoare Gigi-Cola si se vor servi minciunele. Drumul pana la aeroport va fi strabatut de turisti in portbagajul unei masini de teren(la alegere),iar ca suveniruri vor primi 1 Kg de branza de oaie si tricoul lui Zapata.

 Hai bre,nea Gigi...vreau sa fac si io o aroganta! Nu-mi trebuie decat vreo treijidemii de dolari...


Niciun comentariu:

 

capodopere® All rights reserved.
by www.blogspot.com

Statistici web