07.03.2009

La caru' balan...



   Vorbesc deunazi cu un bun amic stabilit de ceva vreme in Italia. Omu’ cu talent,cu situatie…imi da o idee,care deh!....mi-a fost la indemana si mie daca gandeam mai cu spor cu ceva ani in urma. Cica prin Italia poti face o bruma de avere daca duci niste batrane Dacia(mandra noastra masina nationala). Eeee….ma gandeam eu..Nu!Nu e vorba de modestele modele Logan,Sandero sau surorile mai vechi,Nova si Solenza. E vorba de veritabilele si venerabilele Dacia 1300,scoase pe poarta fabricii de la Mioveni,undeva prin anii ’70-’80.Sa nu spun ce mare cautare ar avea modelul Dacia 1100.Da!! Se pare ca o mana de oameni (suspecti cum ca ar fi niste romani isteti de’ai nostri) de prin cizma,s-au pus pe treaba si reconditioneaza modelele amintite mai sus,si le vand unor domni(sa le spunem,colectionari sau excentrici) pe sume intre 8000 si 10000 euro. Adevarat, ceva de munca ar fi,pentru ca respectivele modele sunt refacute de la cel mai mic detaliu pana la cel mai mare,dar se pare ca efortul merita. Masinile sunt readuse la viata si vandute pe bani buni si toata lumea este multumita. Fie vorba intre noi…sa ne scape de toate rablele!
  Am fugit.Stiam o Dacia 1100 cateva strazi mai incolo.Poate o cumpar,daca am noroc…

Niciun comentariu:

 

capodopere® All rights reserved.
by www.blogspot.com

Statistici web